Avatar billede Andershoegh Seniormester
03. september 2012 - 08:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilke Apps Til en iPad.

Da vi i familien nu har fået en iPad, villle det være rigtig fint for mig, om I evt kunne nævne nogle nogle Apps, I har gode erfaringer med.

Det er både tekstbehandling, billeder, sjov, musik, uddannelse eller andet der kan gøre denne iPad mere brugbar og sjovere at have.

Jeg gider ikke spare ganske få kr og så gå glip af noget.

Alle forslag vil være velkomne.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. september 2012 - 08:47 #1
iA Writer, iPhoto, Sign easy, Calculator, ePrint, mobilbanker(hedder selvfølgelig det samme som din bank) rejseplan, Note´d, Soundhound, eboks, pages, numbers, find iPhone, KrakAkut, dba, ebay, Krak, facebook, twitter, LinkedIn
Avatar billede Andershoegh Seniormester
03. september 2012 - 10:37 #2
Det ser rigtig spændende ud. Og vil selvfølgelig blive undersøgt nærmere.

Vi har aflastningsbørn  8 og 12 år gamle, så noget spil og undervisning eller anden underholdning ville også være fint at få med.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. september 2012 - 14:30 #3
Ja det skulle du jo have skrevet til at starte med, vi har spil på men ikke ret mange, men jeg kommer tilbage
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. september 2012 - 19:08 #4
????
Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. september 2012 - 08:14 #5
men jeg kommer tilbage

Jeg troede at du kom tilbage men nogle forslag til uddannelse of sjov som jeg nævner #0

Hvis
????

er hvad du kommer tilbage med, så smid et svar så vi kan få lukket dette spørgsmål. Hvis du mener ?????  kan bruges til ret meget
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
09. september 2012 - 12:05 #6
Mon ikke at de der ? betyder:
Hej Hvad har du fundet ud af kan du bruge det eller skal vi spores ind på noget andet, you name it.
Jeg trækker mig lige så stilleud af sp. og finder nogle andre at lege med
Ciao
PS. Svar selv og få dine point selv men jeg er nok ikke at finde blandt svarerne mere.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. september 2012 - 14:22 #7
Ok