Avatar billede Cunii Nybegynder
04. september 2012 - 19:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lukke safari på mac

Hej,

Jeg kan ikke lukke safari, når jeg trykker cmd + Q siger den bare den der "blok" lyd, og jeg kan ikke trykke på "slut safari" .

En der kan fortælle mig hvad jeg har gjort? Jeg kan slet ikke slukke min mac nu fordi jeg ikke kan lukke safari :(
Avatar billede wappa Nybegynder
04. september 2012 - 19:18 #1
hvad med at hive strømmen fra, så må den da dø
Avatar billede Cunii Nybegynder
04. september 2012 - 19:59 #2
Ja jo, men det burde vel ikke være meningen at jeg skal gøre det på en pc til 9000 kroner.. altså jeg mener der må da være en anden måde?? Det jo ikke sundt for den.
Avatar billede Cunii Nybegynder
04. september 2012 - 21:50 #3
Har fundet ud af det :) man trykker cmd + alt + esc
21. august 2019 - 16:05 #4
jammen der er jo slet ikke "alt" på en mac
21. august 2019 - 16:06 #5
og har det samme problem med min lige nu