Avatar billede trim Praktikant
05. september 2012 - 15:32 Der er 1 kommentar

Spotify fryser efter noget tid

Er der nogle der har erfaringer med udbedring af ovenstående problematik. Det sker kun når jeg bruger Spotify. Har prøvet at geninstallere uden held. Det er hele computeren der fryser og der kan gå lang tid før det sker. Men den gør det. Win7, SoundblasterLive...., osv..
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2012 - 16:41 #1
Kender ikke Spotify, men du kunne prøve at fjerne den med Revo Uninstaller free hvis den fjernes gennem tilføj fjern program, for at være sikker på at alt er fjernet før du installerer på ny:
Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg Spotify og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Prøv en ny installation af Spotify.