Avatar billede Alloy59 Nybegynder
07. september 2012 - 22:54 Der er 2 kommentarer

ændre sprog Windows 7 pro

Hej derude,

Da jeg lige har modtaget en ny SSD til min laptop er jeg igang med at installere windows forfra.
Computeren er købt i tyskland og der følger derfor en tysk version af windows professionel med. Selvom jeg godt kan læse og forstå tysk bliver det alligevel lidt langhåret i længden.

Er der nogle der ved hvordan man ændre display language fra tysk til engelsk uden at skulle installere pirat programmer?

Og ja, jeg er godt klar over at det kun er Win7 Ultimate og Enterprise der understøtter flere sprog, men faktum er at den version jeg sidder med nu har jeg på mystisk vis fået ændret fra tysk til engelsk (uden 'snyd'). Så vidt jeg husker var det en indstilling i windows opstarts/indstillings fasen når man starter computeren første gang.

Håber der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2012 - 07:29 #1
ved ikke od du har mod på denne her men den skulle kunne

http://xaueious.wordpress.com/2009/08/22/changing-installed-language-of-windows-7-home-premium-pro-from-en-us/

se her

http://www.froggie.sk/download.html

men det er nok en ommer så du kunne jo prøve det inden

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2012 - 08:55 #2
var det svaret