Avatar billede pouls Juniormester
08. september 2012 - 16:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Midlertidig brugerprofil

Mårjeg starter Windows 7 kommer jeg ind på en midlertidig brugerprofil,Jeg kan finde både dokumenter og billeder under min brugerprofil, via stifinder, men den er stadig logget på under den midertidige profil. Er der mulighed at logge på den oprindelige og rigtige brugerprofil igen. Og i givet fald, hvordan gør jeg det?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. september 2012 - 16:56 #1
Avatar billede nyhuus Nybegynder
08. september 2012 - 18:59 #2
Jeg benytter selv vejmand's metode i mit daglige arbejde som it-supporter, jeg kan bekræfte at det virker.

M.v.h.
Christian Nyhuus
Microsoft Certified IT Professional: Enterprise Desktop Administrator on Windows® 7
Avatar billede pouls Juniormester
09. september 2012 - 21:12 #3
Jeg har nu prøvet forslaget og der oprettes bare en ny profil hver hver gang jeg starter windows 7
Avatar billede nyhuus Nybegynder
09. september 2012 - 23:09 #4
Den skulle gerne oprette en "ny", men på baggrund af den gamle profil

Får du en helt tom profil?
Avatar billede pouls Juniormester
10. september 2012 - 21:25 #5
Som jeg skrev dannes der en ny profil hver gang jeg starter Windows. Jeg har prøvet at starte i fejlsikert tilstand og her er det min gamle profil der starter.
er den nogen der har en ide.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
10. september 2012 - 22:17 #6
Okay.. Når du har slettet din profil i regedit (ProfileList) så skal du prøve at omdåbe profil mappen C:\users\DITBrugernavn til DITBrugernavn.old.

Når du logger ind, vil der dannes en helt ny profil, både i registry, samt en ny mappe.

Nu kan du kopiere alt ind hold fra .old ind i den "nye" profil.
Avatar billede pouls Juniormester
11. september 2012 - 19:55 #7
jeg er ikke ret god til dette så lidt hjælp for dummies.

Hvis jeg går ind i "computer-bruger" kan jeg nu se to bruger
min rigtige Poul og nu en ny poul.poul-HP.000

i regedit er der nu kun en C:\Users\Poul.Poul-HP.000

så hvad er det nu jeg skal gøre.
Avatar billede pouls Juniormester
16. september 2012 - 17:55 #8
Jeg er nu oppe at kører igen. Jeg måtte oprette en ny profil og så slette min profil.