Avatar billede luzech Novice
10. september 2012 - 10:47 Der er 5 kommentarer

ikoner på skrivebordet virker ikke

Jeg har en HP pavilion g7.har hidtil virket OK. Pludselig reagerer ikonerne på skrivebordet ikke mere.Bundlinien virker, stifinder virker.Lidt frustrerende, synes jeg har prøvet ALT, uden held.Er ikke så PC kyndig, så jeg håber der er en tålmodig sjæl ude i pc-vereen, der kan hjælpe?
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2012 - 11:07 #1
Har du prøvet at højreklikke på skrivebord og trykke på vis se vejledning!
http://gratisupload.dk/vis_billede/684242/
Avatar billede luzech Novice
10. september 2012 - 11:28 #2
Skrivebordet er 'dødt'. Højreklik reagerer ikke. Forstår ikke helt dit forslag om gratisupload. jeg kommer ind på uploads hjemmeside, derfra hvad skal jeg så...?
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2012 - 12:19 #3
Der må absolut være et billede!"billede/684242"
hvis du åbner det fra tr´åden her.
ellers  kør "sidst kendte fungerende tilstand"
fortæl om du overhovedet kan se noget på internettet når du åbner!
http://img259.imageshack.us/img259/8913/fejlsikret.jpg
Avatar billede luzech Novice
10. september 2012 - 14:46 #4
Det virkede, men løsningen har "snuppet" min internet adgang??! Har prøvet at komme på, Nic!
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2012 - 14:58 #5
Find den model du har åben  linket dovnload driverne læg dem på en USB Nøgle og kør dem på din Pavilion
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/ProductList.jsp?lang=en&cc=us&taskId=135&prodTypeId=321957&prodSeriesId=5048677