Avatar billede taae Juniormester
12. september 2012 - 14:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Aktivere plugins i Chrome igen

Hej Folkens

Jeg havde af nysgerrighed deaktiveret plugins for at se hvorledes det ville være. Nu hvor jeg igen har aktiveret dem, så oplever jeg stadig at den i ny og næ på nye sider blokerer for forskellige ting. Blandt andet er kortet med alle lejligheder på boliga.dk væk, og jeg kan heller ikke længere se diverse ting på skat.dk hjemmeside, Det er vigtig, at især skat delen virker, da de lægger mine fakturer online nu.

Under Chrome - indstillinger har jeg aktiveret plugins.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. september 2012 - 14:50 #1
hos skat: det kan være java, som lige skal hentes igen (skal gøres fra chrome) eller plugin til pdf-filer (adobe.dk)

boliga - der er jeg blank - men det kan også være java.
Avatar billede brpe Nybegynder
12. september 2012 - 18:58 #2
Avatar billede taae Juniormester
13. september 2012 - 17:12 #3
Har hentet den nyeste version af java, som vistnok hed noget med version 7,7. Har stadig akkurat det samme problem.