Avatar billede mnewman Nybegynder
14. september 2012 - 07:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dell XPS 14z - Bliver ved med at skifte til 40p hz fra 60

Hej Eksperter.

Min Dell XPS 14z bærbar, bliver ved med selv at skifte hz indstilling fra 60 til 40p hz.

er der nogle der ved hvorfor og eller hvordan heg får den til at blive ved med at være 60 ?

det er rimeligt frustrerende, da man tydeligt kan se skærmen flimre en smule ved 40 hz :/

Mvh
Martin
Avatar billede mnewman Nybegynder
18. september 2012 - 08:10 #1
:(
Avatar billede DellLytter Nybegynder
18. september 2012 - 10:18 #2
Hej

Jeg hedder Karina, og arbejder hos Dell.

Jeg vil først og fremmest råde dig til, at opdatere din Videokort driver: http://www.dell.com/support/drivers/dk/da/dkdhs1/DriversHome/NeedProductSelection?fkey=Drivers_PS

Derefter bør gå ind i "Graphic card control panel", og sætte raten til 60 Hz. Dette bør du også gøre i "skærm resolution settings", for at se´, om det gør en forskel.

// Karina