Avatar billede dulfi Nybegynder
16. september 2012 - 21:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forkert skærmindstilling

På en eller anden måde er jeg fået en forkert skærmindstilling på min laptop. Jeg vil gerne have hjælp til at rette op på dette.

Som det er det ikke hele det 'normale' skærmbillede der er synligt. Eksempelvis er skrivebordet højere end hvad jeg kan se på skærmen. Nogen idéer til hvordan jeg ændre dette?

På forhånd tak
Avatar billede milter Ekspert
16. september 2012 - 22:20 #1
Hvad hedder din computer, dvs. mærke og modelnummer?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. september 2012 - 22:27 #2
Umiddelbart skal du bare højreklikke på et tomt område på skrivebordet, og vælge "Skærmopløsning".

Under normale omstændigheder (og ikke hvis der er tilsluttet ekstra skærm, eller special-grafikkort), skal du så trække "skyderen" op til højeste mulige opløsning.

Men ellers skal du finde skærmens "fødte" opløsning (Native), og vælge denne opløsning.
Avatar billede dulfi Nybegynder
16. september 2012 - 23:08 #3
YES! det var præcis hvad jeg manglede - send gerne svar, så jeg kan give points.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. september 2012 - 11:20 #4
Herligt :-) - hermed svar.