Avatar billede netbruger Nybegynder
17. september 2012 - 18:19 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Microsoft Office InfoPath MUI (Danish) 2007

Jeg har kørt en diagnosticering på Microsoft Outlook 2007 Prof, da den ikke kører optimalt og får en besked på at den ikke kan finde ovennævnte...

Jeg er så gået ind i Goggle for at finde det på denne side:
http://microsoft-office-infopath-mui-danish-200.software.informer.com/

Men finder ikke rigtig et sted at downloade filen eller hvad det nu er der mangler. Kan en eller anden mon henvise mig til et sted hvor, eller hvordan jeg får denne fejl genoprettet.

Der spørges på et tidspunkt også om:
C:\MSOCache\All Users\{90120000-0044-0406-0000-0000000FF1CE}-C\

Hvad det så end monne være?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2012 - 18:24 #1
Reparation af officepakken har du prøvet dette?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2012 - 18:28 #2
Kan se du har haft dette problem hele året.
Avatar billede netbruger Nybegynder
17. september 2012 - 19:43 #3
Du har fuldstændig ret.
Ingen har kunnet fortælle hvad problemet er eller skyldes.
Jeg ved heller ikke om det har nogen reel betydning, der fremkommer blot en dialogboks når jeg laver en
Office Diagnosticering - den kører jeg når Outlook ikke lige vil som jeg vil (evt. sende en mail).
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2012 - 22:32 #4
#1?
Avatar billede netbruger Nybegynder
17. september 2012 - 23:42 #5
Reparation af officepakken har du prøvet dette?

Ja, utallige gange, uden held - forstået på den måde at den underlige besked stadig dukker op når jeg diagnosticerer...
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2012 - 16:24 #6
Så er det måske en fuldstændig fjernelse af programmet og en gen installation der skal til, eller her du også gjort dette?

Når jeg fjerner programmer bruger jeg altid Revo Uninstaller som også rydder op i registreringen.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Har oplevet at gamle indstillinger kom med på den nye installation, så derfor skal alt fjernes.
Avatar billede netbruger Nybegynder
18. september 2012 - 16:52 #7
Ja, det program har jeg også haft god gavn af.
Nej, jeg har ikke haft programmet fuldstændig afinstalleret, det kræver jo en del at installere det igen.
Måske det er den eneste løsning - jeg venter og ser om der kommer andre løsninger...
Outlook kører jo fint i øjeblikket.
Avatar billede netbruger Nybegynder
02. oktober 2012 - 00:48 #8
Ja, det er forsøgt op til flere gange uden at infoboksen er forsvundet af den grund...
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2012 - 08:44 #9
Har desværre ikke nogle bud.
Avatar billede netbruger Nybegynder
01. november 2012 - 08:44 #10
Problemet har måske mere eller mindre løst sig, jeg har i hvert fald ikke stødt på det længe.
Måske er det efter jeg har kørt "Tweaking com Windows Repair (All in one).
Avatar billede netbruger Nybegynder
01. november 2012 - 08:47 #11
Jeg ville gerne give disse points til Xp professional som jo da har været involveret i spørgsmålet.

Hvordan mon jeg så lige gør det?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2012 - 15:30 #12
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2012 - 13:10 #13
Nå jeg fik ikke lagt svar selvom jeg skrev det ;-)
Godt du fik det løst dog.
Avatar billede netbruger Nybegynder
16. november 2012 - 13:59 #14
Det ser umiddelbart ud som om jeg har givet mig selv points...
Hvordan er det muligt?

Jeg fik jo i øvrigt ikke løst selve problemet...
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2012 - 17:01 #15
Det er fordi du i de nævnte indlæg har skrevet som svar og kommet til at lukke med disse.
jeg derimod kom til at skrive #12 som en kommentar, og derfor kunne dette ikke bruges.
Svar bruges normalt kun når løsningen er nået og point skal uddeles.
Derfor er det ikke spørgeren der lægger svar med hjælperen.
Nej problemet er ikke løst og det er helt i orden du har taget point tilbage. Hopper af tråden her nu.