17. september 2012 - 22:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med trådlæs USB dongle D-Link DWA 121

Jeg har købt 3 stk D-Link DWA 121 wireless usb dongle, så både min kæreste og jeg kan komme på det trådløse netværk med min stationære computere. Det virker fint på hendes computer, samt min ene statinære, men på min anden kan jeg ikke komme på.
De to computere hvor den fungerer kører med Windows 7 og den hvor det ikke fungerer kører med XP.

Problemet består i at når jeg vælger "opret forbindelse" står der "henter netværks adresse" hvor efter der står "afbrudt" Så prøver den igen med netværks adresse, og afbryder igen.. Sådan kører det lidt frem og tilbage indtil den til sidst giver op.

Det følger Windows XP drivere med, så det burde ikke være de forkerte drivere den kører med.

Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg løser problemet, så håber der er en der kan give mig et svar
19. september 2012 - 17:49 #1
Problemet er løst!
Avatar billede Dagonsheart Nybegynder
06. december 2012 - 17:15 #2
Jeg har det samme problem - en windows XP og en dwa-121
Den bliver også ved med at sige opretter forbindelse - forbindelse affbrudt om og om igen...

Hvordan løste du problemet?