Avatar billede larslind Nybegynder
21. september 2012 - 10:34 Der er 5 kommentarer

keyboard shortcuts virker ikke til Indesign

mit tastatur virker ikke til mit indesign program. keyboard shortcuts virker ikke.......program er engelsk...eller amerikansk....., resten af adobe programmer virker med tastatur,
og keyboard shortcuts

set på nettet mange har problemer med indesign....
nogen der er kloge.

på forhånd tak

mvh
Avatar billede milter Ekspert
21. september 2012 - 11:06 #1
Har du kigget her:

http://forums.adobe.com/message/2350944#2350944Show more post infoSize: 578 bytesCustomize:
Avatar billede larslind Nybegynder
21. september 2012 - 11:38 #2
hej igen

tak for indlæg.
men virker dsv ikke....d ajeg helt mangler dennne mappe
......./indesign shurtcut folder........?

måske er det noget med installation contra administrations rettigheder er ikke er slået rigtigt til.....???
Avatar billede milter Ekspert
22. september 2012 - 14:31 #3
Velbekom. Hvis ikke, du kan se den mappe, kan det tænkes, der er noget galt med installationen. Har det virket før, eller er Indesign nyinstalleret?

Her er et forslag:

http://www.justanswer.com/computer/2o02q-hi-trying-install-adobe-photoshop-cs4-extended-keeps.html
Avatar billede larslind Nybegynder
22. september 2012 - 19:12 #4
hej igen

det er nyinstalleret.....
har prøvet dit link...men som før.....har slet ikke de mapper i prsets-mappen

mvh
Avatar billede milter Ekspert
22. september 2012 - 20:45 #5
Er der betalt fuld pris for din Indesign, og har du registreret den hos Adobe? Hvis ja, så ville jeg kontakte dem .

Har du prøvet at geninstallere den?