Avatar billede limes_planum Praktikant
22. september 2012 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Export til Android fra Eclipse - punktet "Configure the ADT Plugin" i link

Har netop importeret Android plugin'et til Eclipse, Juno. Vil nu gerne exportere mit spil til Android, men følger jeg dette link glipper linkets såkaldte velkomst-hilsen efter genstart af eclipse :-/

http://developer.android.com/sdk/installing/installing-adt.html

Kan jeg finde dette "Android SDK directory" på andre måder?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
30. september 2012 - 14:52 #1
Hvis jeg har forstået dig rigtigt:

Eclipse -> Windows -> Preferences -> Android -> Sæt SDK location

Herefter skal du trykke apply (IKKE OK) og tjekke at listen bliver loadet med de versioner af android du har installeret
Avatar billede limes_planum Praktikant
04. oktober 2012 - 11:22 #2
ok .. er netop kommet tilbage fra en mindre ferie, og skal tjekke op på en del andre forskellige ting først - vender tilbage søndag
Avatar billede limes_planum Praktikant
15. oktober 2012 - 08:44 #3
Tak :-) skriv et svar..
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
21. oktober 2012 - 00:03 #4
Svar her :)