Avatar billede jenslassen Praktikant
24. september 2012 - 18:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Icon forsivender på proceslinjen

Hej jeg har en bærbar med win7 home på
Når den står så længe den går på pauseskærm, forsvinder alle iconer på procesliljen, kun start knappen er tilbage.
Hvis jeg genstarter er de der igen.
Nogen der har en ide til hvad problemet er?
24. september 2012 - 18:11 #1
Hmmm... tanke - vælg en anden "Pauseskærm" ???
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2012 - 20:26 #2
Har du programmerne "PerfectDisk" and "Avast" på din pc?
I følge denne tråd  (nederst)kan disse konflikte med hinánden:
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-desktop/windows-7-taskbar-icons-disappear/1ae80c85-04fc-4bef-8a1f-56ee4dc154c5
Indlæg fra tråden:
Again, I offer my thanks for your help. I think I have solved the problem! I was reluctant to do all kinds of installs and uninstalls, without knowing what might be causing the problem. Your comment that the problem might be due to something I ran, made me start to look at some of the software I have that could be interfering with Windows 7, focusing on problems that run all the time in background. I did a Google search with just a few words, such as "PerfectDisk" and "Avast." Bingo! I found out from one post that there is a conflict between these two programs. There was a suggestion to put the Avast folders into an exclusion file in PerfectDisk. I did that and the icons have not disappeared for three days in a row, so I am convinced now that this was the problem. There was also an indication in the posts I read that the developers of both programs have been communicating to try to fix the conflicts.

For at få dine ikoner igen, skulle det ikke være nødvendigt at genstarte. Hvis du går i en kør kommando, så prøv at skrive explorer.exe
Så burde de komme tilbage
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2012 - 20:38 #3
Avatar billede jenslassen Praktikant
26. september 2012 - 06:46 #4
Det virkede tilsyneladende at skifte pause skærm
karise_larry skriver du lige et svar, så du kan få dine point
26. september 2012 - 18:28 #5
Ping...