Avatar billede jojossdk Nybegynder
26. september 2012 - 01:39 Der er 1 løsning

hvad kalder man sådan et system ala bilgalleri?

Hej

jeg har længe gået og tænke på at lave et system ala bilgalleri/scootergalleri/baboom og alle de andre.

kort og godt.
der skal være et debat system
artikler/nyheder på forsiden
efter oprettelse af bruger skal man have mulighed for at oprettet et eller flere "produkter/vare/ting" (ligesom man kan oprette sin bil)

Hvad kalder man sådan et system?
havde tænkt mig et Wordpress tema som man kunne bygge videre på.
som har de fleste af funktionerne.

har prøvet at google, men kan ikke rigtigt finde noget.
ved heller ikke helt hvad jeg skal søge efter.
Avatar billede jojossdk Nybegynder
03. marts 2016 - 09:48 #1
luk