Avatar billede ngr Praktikant
01. oktober 2012 - 01:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overførsel af video fra VCR til HD

For 2-3 år siden købte jeg i Bilka 'Video Grabber' med kabler til at forbinde min VCR med HD.
Herefter skulle jeg så bruge 100 kr. mere for at købe flere kabler, og i dag forsøgte jeg mig så med at installere programmet.
MEN det forlanger en nøgle, og sådan en har jeg aldrig fået.
Så nu vil jeg høre, om nogen kender et andet program, som kan bruges. Kan jeg fx bruge videoredigeringsprogrammet i CS3? Spørger, fordi jeg ikke orker at installere det, hvis det ikke kan bruges.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
01. oktober 2012 - 02:26 #1
kig i manualen eller på CDen eller på videograbberen osv om der står en nøgle.
Avatar billede ngr Praktikant
29. december 2012 - 16:10 #2
x