Avatar billede Michael-Vinge Novice
01. oktober 2012 - 10:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows XP

Ja, så er jeg her igen... Jeg er altså uvenner med flerbrugere på computere...
Denne gang er det Windows XP med 2 brugere på.
Bruger T, er der ingen problemer med, alting fungerer,
men bruger K. Når jeg logger ind så kommer der et tomt skrivebord, og jeg kan se i documents and settings at bruger K godt nok stadig er der, men der er pludselig også kommet en K.MUSIK og det er den der bliver logget ind på.
Hvordan kan jeg ændre vdet så K logger ind på K, hvor alle dokumenter og mail m.m ligger, i stedet for K.MUSIK hvor der ikke ligger en døjt?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2012 - 10:29 #1
Tjek om den bruger (k musik) er synlig under brugere i kontrolpanelet og slet den hvis den ikke skal bruges.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 10:42 #2
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 10:43 #3
du ændrer også på hvem af kontoerene du logger på

m.v.h
Avatar billede vistodk Nybegynder
03. oktober 2012 - 11:38 #4
Hvis det er en nu bruger, så vil skrivebordet jo netop være tomt, da du ikke deler skrivebod med de andre brugere.

Derfor hedder din dokumentfolder også noget andet. Ellers er der jo ikke nogen ide i at ha to brugere, hvis du vil ha de deler filer og desktop
Avatar billede Michael-Vinge Novice
31. oktober 2012 - 15:29 #5
Det blev vist misforstået... Begge brugere har siden start haft hver deres bruger konto, hvor alt fungerede, men pludselig var den ene brugers indhold pist væk... Efter leden og søgen fik jeg det endelig fundet frem, og kort tid der efter er HDD gået til de evige IT hardware marker...