Avatar billede kalaaleq Nybegynder
03. oktober 2012 - 17:25 Der er 2 kommentarer

Kan ikke læse bestemte emails i Windows live mail (win 7)

Jeg har lige fået emails fra et bestemt firma - Og kan slet ikke se indholdet i emailen - kun et stort gråt felt med en aflang firkant ovenpå med et rødt kryds - Jeg har leget med div instillinger for hentning og læsning , men intet af det hjalp. Jeg kunne dog få selve den rå tekst frem ved at klikke af i "læs alle meddelelser som almindelig tekst" - Men jeg vil jo gerne have løst problemet så jeg kan se billeder og det hele (ved ik om det er fordi det er HTML indhold?)
HVIS jeg nu ændrer tegnsættet FRA Vesteuropæisk (ISO) TIL centraleuropæsik (ISO) kommer teksten frem, men ikke billeder - Dog kan den så ikke vise de danske æ,ø og å...
Jeg kan sagtens se hele mailens indhold på min hotmail, ingen problemer overhovedet - Så det må vel være en indstilling i Live mail den er gal med?

Bonus spørgsmål: Jeg har siden sat live mail til at hente hotmail også - Men fortrød, da dette ikke hjalp på læsningen af mails (det er kun ude på selve hotmailen, de bliver vist korrekt) Så jeg slettede hotmail kontoen inde fra Live Mail igen. Men nu når jeg klikker på genvejen på min Windows Live Messenger til email, åbner den Live mail op, og ikke (som før) Hotmail - Hvordan for jeg den til det igen?

Håber nogle kan hjælpe... Det er det første spørgsmål der er vigtigst *ss*
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2012 - 18:08 #1
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
03. oktober 2012 - 18:19 #2
Den mulighed med at blokere billeder og HTML har hele tiden været klikket fra, og den nedenunder med at vise billeder og eksternt indhold osv er klikket til.
Jeg glemte lige at nævne at min kærestes computers live mail godt kan vise indholdet/teksten i mailen (undtagen billederne, og vi har sammenlignet vores indstillinger i live mail, og de er sat ens, undtagen indtil jeg begyndte at rode med tegnsættet...Kan det være andre indstillinger et andet sted i Windows?
Når jeg videresender emailen fx til min hotmail siger den at den ik fandt billederne, men alligevel kan jeg se ALT indhold på min hotmail...