Avatar billede Rasrp Nybegynder
05. oktober 2012 - 16:33 Der er 4 kommentarer

Mobilt bredbånd på prøve?

Hvilken udbyder, der har butik i københavn eller omegnen ( bor selv i rudersdal), tilbyder at man kan få mobilt bredbånd på prøve?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2012 - 17:42 #1
jeg har aldrig haft problemer med at returnere indenfor 14 dage hvis test ikke var ok (internet-bestillinger).
Så det er lidt med også at planlægge de 14 dage, så man får testet alle de forhold, som er vigtige for en (fx i sommerhus)
Avatar billede Rasrp Nybegynder
05. oktober 2012 - 18:10 #2
Tak men jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke udbydere jeg kunne få f.eks. 30 dages gratis mobilbredbånd eller mindre måske? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2012 - 20:14 #3
fx telia: http://telia.dk/mobiltbredbaand/abonnement
bare til test med 500mb data Min.pris. 1. md. 58,75 kr
du får intet gratis - du skal betale for den tid, du tester - skal det være gratis, så ring til en ven i området med fx telia, og hør, hvordan det virker.
Avatar billede blankigen Nybegynder
06. oktober 2012 - 11:15 #4
Telia: Han skal også have modem. Det koster forskelligt alt efter abb.typen.