Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2012 - 20:39 Der er 3 kommentarer

iPad 3

hvad kan jeg gøre når min ipad 3 er gået i sort
Avatar billede JamesBradbury Nybegynder
23. oktober 2012 - 21:55 #1
Hej, er du sikker på at der er strøm på den?

Og hvad mener du helt præcis med gået i sort?

Enten kan du prøve at fixe den eller købe en ny, ifølge http://købipad3.dk er prisen 3489 kroner for en ny, så jeg gætter på at du nok lige skulle putte noget krudt på at få fixet den selv ;-)

Først og fremmest vil jeg foreslå dig at 'reset' din ipad tilbage til fabrik indstillinger, dette gør du således:

Slå din ipad til din computer med den ledning der fulgte med. Husk at du har itunes installaret for at dette vil virke.

Herefter vælger du din ipad, også kan du trykke 'restore'

Kilde: http://support.apple.com/kb/ht1414
Avatar billede graf Nybegynder
11. april 2013 - 01:33 #2
Du kan prøve at holde tænd/sluk knappen foroven og startknappen nederst på fronten inde samtidig. Efter ca. 6-8 sekunder burde din iPad tænde normalt.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2015 - 20:47 #3
Har du prøvet at holde Hjem(Den runde med en firkant) og tænk/slukknapperne nede i minds 10 sekunder?