Avatar billede zesus Praktikant
06. oktober 2012 - 21:56 Der er 7 kommentarer

Icon center på skrivebordet

hey

Har en medion akoya bærbar... bruger windows 7 home pre...
når jeg bruger tastaturets genvejtast(FN+F9 ex) for regulering af volume, mute eller deaktiverer touchpad kommer der et ikon lige i midten af skærmen som viser hvad jeg lige har gjort...
hvis jeg er gang i et spil fx og trykker på dette ikon ryger jeg ud af spillet.... er godt træt af dette og vil høre hvordan jeg kan få det fjernet..!
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2012 - 22:57 #1
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Ikoner i meddelelsesområdet
Avatar billede zesus Praktikant
07. oktober 2012 - 11:14 #2
Når jeg vælger skjul ikon og meddelelser til fx lyd... Så forsvinder ikonet fra processlinien men center billedet kommer stadig
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2012 - 11:18 #3
via #1 ????
Avatar billede zesus Praktikant
09. oktober 2012 - 19:11 #4
ikke helt med?
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2012 - 16:16 #5
vis du  ser Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Ikoner i meddelelsesområdet  vælger skjul ikon og meddelelser til fx lyd... Så forsvinder ikonet fra processlinien men center billedet kommer stadig  eller hvad ???
Avatar billede zesus Praktikant
11. oktober 2012 - 16:22 #6
Ja
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2012 - 16:45 #7
så kik i jobliste  vis du ikke køre med Control Userpasswords2, eller med netplwiz ?