Avatar billede tazzer Nybegynder
08. oktober 2012 - 10:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Godt dansk forum plugin til wordpress uden registrering af brugere

Hej alle:)

Jeg er ved at lave hjemmesiden www.hcgkur.dk. Her vil jeg gerne lave et forum, hvor folk hurtigt og nemt kan skrive. Her har jeg forsøgt mig med "mingle", men her skal man tilmelde sig og registrerings mailen tager lang tid om at komme til den tilmeldte.

Så derfor; hvor kan jeg finde et plugin til et dansk forum, hvor folk kan skrive uden at tilmelde sig først?

Ud over dette, har jeg nu sat google adsense på. Men hvis i tager et kig på siden, har i så gode råd til andet slags affiliate/reklamer der kunne være mere fordelagtige at have på denne side?

Tusind tak for jeres hjælp!:)
Avatar billede ptj_11 Forsker
09. oktober 2012 - 21:00 #1
Du skal lige være opmærksom på, at du hæfter for de indlæg, der lægges i din blog/forum. Dette uanset hvor meget du end skriver, at indlæggene er udtryk for skribentens egne meninger
Hvis dine brugere ikke er registreret, hvordan vil du så kunne udelukke dem fra at lægge indlæg, ifald der skulle være behov for dette?
/ptj_11
Avatar billede tazzer Nybegynder
11. oktober 2012 - 17:24 #2
Ja, det kan du have ret i. Kender i evt. nogle danske forummer,hvor man hurtigt kan tilmelde sig? uden en evt. tilmeldelses mail?
Avatar billede ptj_11 Forsker
11. oktober 2012 - 20:19 #3
Den omtalte tilmeldingsmail bruges til at sikre, at modtageren rent faktisk er interesseret i at blive oprettet som bruger på det konkrete forum.
Dette for at modvirke, at uvedkommende kan oprette andre uden deres vidende.
Problemet er især kendt fra postordreverdenen.
Så hvis du vil dine brugere deres bedste, så benytter du en sådan funktion.
/ptj_11
Avatar billede tazzer Nybegynder
13. oktober 2012 - 19:31 #4
lyder fornuftigt:) Kender i et forum, hvor man kan tilmelde sig og så hurtigt får en tilmeldigsmail og derfor med det samme næsten kan skrive sit indlæg? Tænker folk hurtigt bare finder en anden side og skrive sine indlæg, hvis man skal vente på en tilmeldingsmail .
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. oktober 2012 - 09:18 #5
Jeg kender ikke meget til wordpress, men prøv at tage et kig på denne side, det kan være, at du kan finde noget kvalificeret hjælp der:
http://wp-danmark.dk/forum/
/ptj_11
Avatar billede tazzer Nybegynder
19. oktober 2012 - 11:12 #6
Tusind tak for hjælpen. Jeg har godt nok søgt meget derinde, men kan ikke lige finde nogle hvor de lige er det jeg har i tankerne. Synes det hele er migle, simple forum eller bbPress. Men må sikkert nedjustere kravene lidt og bruge en af disse :D

Du vil ikke have point for svarene?
Er ret ny herinde og kan ikke lige se hvor jeg skal give pointene.
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. oktober 2012 - 14:00 #7
Point kan du først give, når der lægges et svar.
Når en har lagt et indlæg, som giver dig en løsning på dit problem, så beder du forfatteren om at lægge et svar. Herefter kan du hakke af ved "Accepter svaret". Dette giver forfatteren de udlovede point.
Hvis flere har givet brugbare råd, så kan du bede om svar fra alle, og hakke af ved dem alle, herved deler du point mellem dem alle.
Her har du ikke fået en løsning, så jeg synes, at du selv skal lægge et indlæg, markere det som et svar, og acceptere det. Så har du selv taget point igen.
Hvis jeg falder over noget brugbart lægger jeg et link i tråden.
/ptj_11
Avatar billede tazzer Nybegynder
19. oktober 2012 - 17:56 #8
tusind tak  igen:)
Avatar billede tazzer Nybegynder
23. februar 2013 - 22:45 #9
lukket
Avatar billede michael201 Nybegynder
17. maj 2014 - 18:33 #10
det er da også et forum plugin der hedder wp symposium det burger jeg selv på min side www.tweeb.dk tag et kik og se om det er noget for dig
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. maj 2014 - 17:53 #11
Hej Tazzer.
Jeg kan se, at din hjemmeside er nede. Hvis du helt har opgivet den så skal du for at lukke dette indlæg acceptere dit eget svar, ellers skulle du måske kigge lidt på michael201`s indlæg. Kan være, at der noget, der kan bruges!
/ptj_11