12. oktober 2012 - 19:56Der er
5 kommentarer og 1 løsning
Søgning virker ikke
Har forsøgt at lave en søgning i indbakken på et ord, som optræder i teksten på en mail, som jeg har modtaget. Men det giver intet resultat. Har også klikket på "Prøv at udføre søgningen igen i alle postemner" - også uden resultat. Hvad er der galt?
Tak skal du have Det er Outlook 2010. Efter at have ledt og ledt efter 'Hurtigsøgning', begynder jeg at tro, at det er den, hvori der står fx "Søg i indbakke (Ctrl E)" - og at Microsoft kalder den HURTIGsøgning i stedet for bare søgefeltet, for at brugerne kan bruge en halv time på at lede efter denne specielle HURTIGE søgning. Typisk for Mic. Men det, jeg var i tvivl om, var om alle mails var indekseret, og det kan jeg se nu, at de er. Og så stødte jeg på denne sætning: "Peg på Hurtigsøgning i menuen Funktioner," og nu har jeg så brugt 10 minutter på at finde menuen Funktioner - forgæves - så nu går jeg en tur med min hund i stedet for at hidse mig op over Mic. Stødte også på denne sætning: "Opnå øget søgehastighed ved at begrænse antallet af viste resultater.". Mon det skal forståes sådan, at Outlook tilfældigt udvælger halvdelen af resultaterne og viser dem? Har du et svar til points - og tak.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.