Avatar billede ngr Praktikant
12. oktober 2012 - 19:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søgning virker ikke

Har forsøgt at lave en søgning i indbakken på et ord, som optræder i teksten på en mail, som jeg har modtaget.
Men det giver intet resultat.
Har også klikket på "Prøv at udføre søgningen igen i alle postemner" - også uden resultat.
Hvad er der galt?
Avatar billede finb Ekspert
12. oktober 2012 - 23:12 #1
små/STORE bogstaver ?
"kun hele ord" ?
Avatar billede ngr Praktikant
12. oktober 2012 - 23:27 #2
?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. oktober 2012 - 23:57 #3
Her kan du læse om hurtigsøgning i Outlook 2007: http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/soge-efter-en-meddelelse-eller-et-emne-ved-hjaelp-af-hurtigsogning-HA001230585.aspx

Bl.a. kan du se hvordan du aktiverer/deaktiverer hurtigsøgning.
Du har ikke skrevet hvilken version du bruger, så måske det ikke passer til din.....
Avatar billede ngr Praktikant
13. oktober 2012 - 01:37 #4
Tak skal du have
Det er Outlook 2010.
Efter at have ledt og ledt efter 'Hurtigsøgning', begynder jeg at tro, at det er den, hvori der står fx "Søg i indbakke (Ctrl E)" - og at Microsoft kalder den HURTIGsøgning i stedet for bare søgefeltet, for at brugerne kan bruge en halv time på at lede efter denne specielle HURTIGE søgning. Typisk for Mic.
Men det, jeg var i tvivl om, var om alle mails var indekseret, og det kan jeg se nu, at de er. Og så stødte jeg på denne sætning: "Peg på Hurtigsøgning i menuen Funktioner," og nu har jeg så brugt 10 minutter på at finde menuen Funktioner - forgæves - så nu går jeg en tur med min hund i stedet for at hidse mig op over Mic.
Stødte også på denne sætning: "Opnå øget søgehastighed ved at begrænse antallet af viste resultater.". Mon det skal forståes sådan, at Outlook tilfældigt udvælger halvdelen af resultaterne og viser dem?
Har du et svar til points - og tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2012 - 01:46 #5
Kommer her......
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. oktober 2012 - 13:59 #6
Prøv evt. med Windows Search for windows XP:
http://support.microsoft.com/kb/940157/da
Lidt at læse om ang. Outlook 2010 på Windows 7:
http://www.brucebnews.com/2011/04/enable-outlook-2010-search-and-indexing-on-windows-7/
/ptj_11