Avatar billede buch78 Novice
15. oktober 2012 - 18:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at gendanne filer

Jeg mangler hjælp ti at gendanne nogle office filer de står som .docx
jeg har gendannet en filerne fra harddisk med File Scavenger.
Hver gang jeg åbner filerne får jeg bare at vide at den er beskadiget
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. oktober 2012 - 21:00 #1
Forsøg følgende:
Start med at åbne word.
Vælg "Filer/Åbn".
Udpeg stien til filerne, marker med et ENKELTKLIK en af dem, som melder fejl.
Klik på den lille pil til højre for knappen "Åbn", og vælg reparer.
/ptj_11
Avatar billede buch78 Novice
15. oktober 2012 - 21:20 #2
Desværre virker det ikke
jeg får at vide..
""filen er beskadiget og kan ikke åbnes""
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. oktober 2012 - 21:58 #3
Har du forsøgt med mere end 1 fil?
/ptj_11
Avatar billede buch78 Novice
15. oktober 2012 - 22:19 #4
ja jeg har forsøgt 12 ud af 160,
Avatar billede buch78 Novice
29. november 2012 - 11:24 #5
Tjaa jeg opgav dette projekt..
men spørgemålet skal jo lukkes
så ptj_11 smid lige et svar så vi kan få det lukket
Tak for hjælpen
Avatar billede ptj_11 Forsker
30. november 2012 - 18:36 #6
Inden vi helt opgiver forsøget på at få genskabt dine filer, så prøv lige at fortælle hele forløbet, fra sletning til genskabelse, så kan vi bedre vurdere, om der er nogen muligheder tilbage.
Tag alle detaljer med.
/ptj_11
Avatar billede buch78 Novice
02. december 2012 - 19:44 #7
Jeg modtog en computer som ikke ville starte op.
Harddisken havde en underligt lyd så jeg satte den i en anden computer og brugte et program til at gennemsøge harddisken for filer. navnet kan jeg ikke lige komme til lige nu..
her valgte jeg at kopiere en del filer over på en anden harddisk blandet andet disse doc og docx filer.
samt en masse billeder som bare virkede..
Avatar billede buch78 Novice
29. december 2012 - 13:41 #8
Programmet jeg brugte hed File Scavenger.
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. januar 2013 - 15:09 #9
Jeg  har lige fundet mailen ang. dit sidste indlæg i mængden, så derfor denne sene reaktion.
Har du stadig adgang til disken?
/ptj_11
Avatar billede buch78 Novice
27. februar 2013 - 06:33 #10
Jeg har desværre ikke adgang til den mere..
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. februar 2013 - 07:15 #11
Så skal du bare lige acceptere et af dine egne svar, så vi får lukket spørgsmålet.
/ptj_11