Avatar billede ngr Praktikant
16. oktober 2012 - 19:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sletning af harddisk

Har lånt en maskine et par år og skal nu levere den tilbage.
Derfor skal jeg have slettet ALT, på en måde, så det ikke kan gendannes.
Hvordan gør man det?
Avatar billede ngr Praktikant
16. oktober 2012 - 20:10 #1
Ved ikke, om det er relevant at nævne, at den foruden C: er leveret med
Factory Image (D:)
HP2 (E)

(Det er en HP maskine)

Har prøvet at finde ud af det, og er bl.a. stødt på, at det kræver administrator rettigheder. Men der er mig bekendt aldrig nogen, der har givet mig administrator rettigheder. Hvad gør man så, og hvordan kunne jeg have fået det (måske rart at vide en anden gang)
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2012 - 20:16 #2
Du har nok et andet problem. Der er flere af os, som finder det rimeligt, at man viser de brugere, som forsøger at hjælpe, så megen respekt, at man lukker sine spørgsmål. Ellers mister man lysten til at hjælpe.
Avatar billede ngr Praktikant
16. oktober 2012 - 20:29 #3
Keder du dig?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2012 - 20:35 #4
Nej, DU keder mig, med din barnagtige mangel for forståelse for hvad andre oplever.
Avatar billede ngr Praktikant
16. oktober 2012 - 20:37 #5
Der er 'flere af os', som er trætte af at høre på dig og andre, der leger politimænd herinde, når I keder jer. Hvis du har noget imod mig, så lad for himlens skyld være med at hjælpe mig - og med at kommentere mine indlæg, tak.
Jeg takker altid de medlemmer, som hjælper mig, pænt. Og der er ingen, der har fortalt mig, hvad der er galt med, at jeg ikke gør det i samme sekund, som de har hjulpet mig.
Få dig dog et liv og lad mig i fred.
Avatar billede hcma Novice
16. oktober 2012 - 20:46 #6
men dog stadig 900 point ude at svømme.
se dog at få lukket nogle af spørgmålene.
Nå men til sagen:  for at være sikker på at der intet kan hentes ud af HD'en, er der kun en ting der dur:  skil den af, smadr den og brænd den.
Ellers benyt Killdisk og lad den overskrive flere gange.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2012 - 20:53 #7
"Jeg takker altid de medlemmer, som hjælper mig, pænt."
Nej det gør du ikke! Det gør man ved at lukke sine spørgsmål, og give point til dem, som man mener har fortjent det. Det står i Ekspertens regler. Læs dem! Bare at blive fornærmet, når andre påpeger, at man ikke handler rigtigt er, som jeg skrev, barnligt.
Hvor gammel er du egenlig? du er måske bare et barn?
Avatar billede ngr Praktikant
16. oktober 2012 - 21:00 #8
x
Avatar billede hcma Novice
16. oktober 2012 - 23:27 #9
så er der igen en som tager pointene tilbage :o))))))))
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2012 - 00:10 #10
#9 Ja og så har han desuden vist, at han KAN finde ud af at lukke et spørgsmål*G*