Avatar billede jakob5 Nybegynder
17. oktober 2012 - 12:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flytning af Office

Jeg vil fabriks gendanne min pc. Men jeg har Office pakken indstalleret på den, hvad gør jeg for ikke at miste den? Det er Enterprise.
17. oktober 2012 - 12:23 #1
Du installerer programpakken igen efter gendannelsen.
Avatar billede mcclement Nybegynder
17. oktober 2012 - 12:41 #2
Avatar billede jakob5 Nybegynder
17. oktober 2012 - 13:53 #3
Erikjuul: Vil den så ikke bare sige at produktnøglen er brugt en gang før?
Mcclement: Jeg forstår ikke helt hvad den er den gør, kan du forklare det?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2012 - 13:57 #4
Der burde ikke være problemer i at installere Office igen, efter du har gendannet din PC.
Office er jo stadig kun installeret på en PC.
Avatar billede jakob5 Nybegynder
17. oktober 2012 - 14:06 #5
Det er rigtigt, jeg troede ikke at den ville vide at det var den samme pc. Så jeg skal bare gendanne og installere Office, og så skulle det virke?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. oktober 2012 - 14:06 #6
både windows og office skal aktiveres efter reetableringen - men da det er på samme hardware, så kører det lige igennem uden problemer.
Avatar billede jakob5 Nybegynder
17. oktober 2012 - 14:09 #7
Mange tak for hjælpen alle sammen. Vil i lægge et svar, og kan man dele pointene?
17. oktober 2012 - 14:27 #8
Ingen problemer i forbindelse med aktivering fra den samme pc.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. oktober 2012 - 15:00 #9
Ingen point til mig, ellers tak.  :-)
Avatar billede jakob5 Nybegynder
17. oktober 2012 - 20:49 #10
Jamen hvis der ikke er andre så værsgo erikjuul