Avatar billede newbie_s Nybegynder
20. oktober 2012 - 12:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook er holdt op med at fungere.....

Hej eksperter

jeg forsøger at hjælpe lige familie med at få deres outlook til at fungere igen.

Når den åbnes kommer den ud med en boks om at " outlook er holdt op med at fungere" og så lukkes den igen.

Den kører Vista og det er office 2003 pro der er installeret på den. Jeg har forsøgt at afinstallere office pakken og geninstallere, men det er det samme problem bagefter.

Jeg har forsøgt at skanne med superantispyware og malwarebytes for at tjekke om der var andet der drillede. Desuden er der ryddet op med CCleaner, og i registreringsdatabasen.

Der var en del der blev lavet i reg, men der var ikke rigtig noget med de andre skannere.....

er der nogen der har nogle ideer????
Avatar billede poko1 Ekspert
20. oktober 2012 - 15:59 #1
øv om fixit kan hjælpe dig!
http://support.microsoft.com/fixit/
Avatar billede Jensen DK Novice
20. oktober 2012 - 16:13 #2
Hvad med at prøve en systemgendannelse til før problemet opstod.
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. oktober 2012 - 19:32 #3
Prøv at geninstallere officepakken, dernæst start et af officeprogrammerne, eks. word, og kør en "Find og ret fejl" fra "Hjælp" menuen.
Hvis ingen af programmerne vil starte op, så prøv at starte Outlook op i fejlsikret tilstand:
START -> KØR skriver: Outlook /safe
Hvis outlook starter op, så kan du derefter udføre ovennævnte.
Hvis Outlook starter op i fejlsikret tilstand, så tyder noget på, at dit problem skal findet i et eller andet tilføjelsesprogram, men det kan også være afledt af problemer med selve Outlook´s installation.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. oktober 2012 - 19:33 #4
PS >>#3
Husk, at det kræver, at du har installations CD´en til rådighed.
/ptj_11
Avatar billede newbie_s Nybegynder
25. oktober 2012 - 20:45 #5
der er desværre intet af ovenstående der hjælper så jeg overvejer lige en reinstallation hvis der ikke er andre bud
Avatar billede newbie_s Nybegynder
10. november 2012 - 15:30 #6
lukketid
Avatar billede newbie_s Nybegynder
10. november 2012 - 15:30 #7
svar