Avatar billede kloge Nybegynder
23. oktober 2012 - 16:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Symbol MC9000 PDA - Scan Error Adapter Unavailable

Scan Error Adapter Unavailable

Jeg får denne fejl på pda'en, når jeg prøver at sætte wifi op på den.
Har ikke kunnet google mig frem til et svar, er der nogen her, der kan hjælpe?
Avatar billede thomaaaz Nybegynder
23. oktober 2012 - 20:16 #1
Det lyder som om wlan adapteren er brændt af.
Det er jo efterhånden også en lidt ældre sag med mindre selvfølgelig du har købt den lige inden Motorola tog den af plakaten.
Hvilken OEM version ligger derpå og hvad for en version af Fusion driveren er installeret?
Har du prøvet at clean boote devicet?

Mvh Thomas
Avatar billede kloge Nybegynder
24. oktober 2012 - 09:12 #2
Hej Thomas

Tak for svaret.
Jeg har lavet cold boot (=clean boot?) flere gange, der er stadig ikke hul igennem.

Jeg kan ikke finde versionen af Fusion, hvor finder jeg den?

OS: O05.01.0478
OEM name: SYSMBOL 9090G
OEM vERSION 01.43.0000

mvh Thomas
Avatar billede thomaaaz Nybegynder
24. oktober 2012 - 17:10 #3
Hej Thomas

Cold boot er ikke lig clean boot med mindre det er et CE device. Du skal bruge OS opdateringsfiler for at udføre cleanboot - disse kan findes her:
http://support.symbol.com/support/search.do?cmd=displayKC&docType=kc&externalId=KB100464&sliceId=&dialogID=442054767&stateId=1%200%20442050388

Det lyder som om du har den sidste OEM version for Windows Mobile 5. Du kan finde Fusion versionen under about hvis du klikker på fusion ikonet nede i højre hjørne af skærmen.

Jeg kan anbefale et kig på support.symbol.com, hvor du kan finde den seneste version af driveren her:
http://support.symbol.com/support/search.do?cmd=displayKC&docType=kc&externalId=11655&sliceId=&dialogID=442054844&stateId=1%200%20442050418

Mvh
Thomas
Avatar billede kloge Nybegynder
07. november 2012 - 06:54 #4
Hej Thomas
Tak for svarene. Kan du lave et officielt svar, så du kan få pointene?
Avatar billede thomaaaz Nybegynder
07. november 2012 - 07:47 #5
Hej Thomas

Fik du liv i wlan adapteren?

Mvh
Thomas