Avatar billede John8300 Nybegynder
23. oktober 2012 - 17:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fritlægning

Hejsa

Er der en der ganske gratis vil prøve at fritlægge et billede for mig, - og evt. efterfølgende forklare hvordan man gør det i PS5 så det ser rigtigt ud ?
Jeg skal have en stol fritlagt, så den kan lægges på en anden baggrund.
Så kan jeg måske selv klare det hvis problemet skulle opstå igen :)
Har ofte brug for funktionen i mit foreningsarbejde :)
Avatar billede poko1 Ekspert
23. oktober 2012 - 19:21 #1
Det ville så vøre en god ide at vise billedet!
Avatar billede John8300 Nybegynder
23. oktober 2012 - 19:29 #2
Ja det har du da helt ret i, - men hvordan gør man det her ?? :)

kan evt. sende det direkte, hvis du mailer på jve@mail.dk
Avatar billede poko1 Ekspert
23. oktober 2012 - 19:37 #3
Du kan bruge Gratis upload
http://www.gratisupload.dk/
lige som jeg har gjort her i #11
http://www.eksperten.dk/spm/970836
Avatar billede John8300 Nybegynder
23. oktober 2012 - 19:44 #4
Hej igen

Ok, men jeg har ikke selv rettigheden til det billede jeg skal fritlægge, så jeg kan desværre ikke lægge det op på gratis upload.
Jeg må finde på noget andet, - men tak for din hjælp ;)
Avatar billede poko1 Ekspert
23. oktober 2012 - 20:02 #5
Prøv lige at se den gule kuvert oppe i hjørnet den vej kan det også gøres uden at andre kan se det!
http://gratisupload.dk/vis_billede/686319/
Avatar billede finb Ekspert
23. oktober 2012 - 21:32 #6
Har du købt ret til at bruge billedet i ændret tilstand ?
Avatar billede John8300 Nybegynder
23. oktober 2012 - 22:28 #7
Næ, næ, - det handler om at billedet skal bruges i reklameøjemed for den der ejer det ;)
Blot med en anden baggrund ;)

M.v.h.
John
Avatar billede e-block Juniormester
05. november 2012 - 11:08 #8
Der rigtigt mange måder at gøre det på f.eks. ved hjælp af channels eller med pennneværtøjet. Det kommer helt an på hvordan billedet er. Prøv evt. at søge på nettet efter guides der forklarer hvordan man gør.
Avatar billede Juul-s Nybegynder
05. november 2012 - 20:54 #9
Hej John
Ved ikke om du fik dit problem løst, men jeg sender dig lige en mail, så skal jeg fritlægge det for dig, hvis du ikke fik opgaven løst endnu, og laver en tutorial til dig om processen.
Avatar billede John8300 Nybegynder
07. november 2012 - 15:19 #10
Hej Juul

Tusind tak for hjælpen, nu skal jeg bare lige selv have lært hvordan man gør det på nemmeste måde ;

Mv.h.

John