Avatar billede hci Novice
24. oktober 2012 - 20:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Læse CD

Har en del Cdèr jeg har brændt billeder på kan ikke åbne dem, den står og kører i det uendelige.Jeg benytter Windows7,flere af cdèrne er brændt med Roxio, som stadig er installeret har også prøvet CD roller uden resultat, har også forsøgt på andre PCèr, håber der er hjælp at hente.
mvh. Herbert
24. oktober 2012 - 20:52 #1
Brændt ? Som RÅ filer ? Eller et eller andet IMAGE format ?
Avatar billede hci Novice
24. oktober 2012 - 21:43 #2
Hej Larry
Mener det må være som rå filer, min fremgangsmåde er at markerer billeder til brænding, for derefter at brænde dem, har fundet ud at, at de billeder jeg har brændt på DVD, er der ingen problemer med at åbne!og de drev jeg har på de Pcèr hvor jeg har prøvet, skulle alle kunne kører DVD og CD
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2012 - 07:44 #3
de cd du bruger på kan muligvis ikke læses i den afspiller du bruger

har været ude for det med en lg afspiller der kun ville afspille phillips skiver

forstår du hvad jeg mener
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. oktober 2012 - 10:01 #4
Jeg har oplevet lavpris CD-ere forfalde over ganske få år - ca. 1½ år.

Så hvis det er "no-name" skiver du har brændt på, kan det simpelthen være dårlig kvalitet.
Avatar billede hci Novice
29. oktober 2012 - 17:03 #5
Hej treatmenice: som jeg skriver i mit indlæg, har jeg prøvet på flere Pc,er, så tror ikke fejlen ligger der.Tror ole_madsen kan være inse på noget af det rigtige, men det redder ikke mine billeder, cd,er ne der er tale om, er mellem 5 og 8 år gamle!
Lukker hermed denne tråd, tak for jeres svar.