Avatar billede encigar Nybegynder
04. november 2012 - 07:54 Der er 5 kommentarer

Upgrade til windows 8

Hejsa

Jeg er ved at gøre klar til at opgradere til Windows 8 fra 7.

Jeg har kørt programmet fra Microsoft og får meldingen at der er problemer med min skærmopløsning.

Den står idag til 1280*1024 og kan ikke komme højere op.

Ifølge Microsoft vil jeg få problemer med at køre apss da skærmopløsningen skal være mindst 1366*768

Kan jeg nøjes med at opgradere min driver oh hvis jeg nu vælger alligevel at køre opdateringen hvad vil det så betyde når jeg kører win 8? Vil den starte op i fejlsikker eller sådan noget?

Joshva
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 08:22 #1
hvad er det for en maskine
er det en bærbar er det måske en dårlig ide at den allerede melder om mulige fejl

er det en stationær er det måske på tide med et nyere grafikkort

hvorfor jeg skriver det sådan er fordi du IKKE kan gå tilbage

uden af geninstallere helt fra bunden til Windows 7

du kan sagtens opdatere dine grafikkort drivere bagefter men hvis den ikke kan vise højere end det du skriver ????

m.v.h
Avatar billede encigar Nybegynder
04. november 2012 - 08:44 #2
Det er en stationær computer med 2 skærme

Mit grafikkort er er et ATI Radeon 5450 på 512 mb ram så jeg synes den burde kunne klare en højere opløsning.

I dag kører jeg win7 på en 64
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 09:47 #3
Avatar billede chalde Seniormester
04. november 2012 - 10:46 #4
#3 Det er mere performance det går udover og ikke valg af opløsning.
Og til almindeligt desktoparbejde kan selv Intel GMA følge med i et dual setup.

#0 Hvilke skærme har du? Tror nærmere det er skærmene der kunne bruge en udskiftning.
Avatar billede encigar Nybegynder
08. juni 2013 - 10:23 #5
Lukker den her