Avatar billede anjensen1 Novice
06. november 2012 - 14:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

suzuki alto 04- sikrings-boks

Hejsa, er der een der ejer en suzuki alto som gider tage et snapshot af hvordan den indre sikringsboks er placeret i kabinen?
Jeg ka' itte hitte den og der er kun en barnetegning (og en gnidret een) i den næsten pinligt latterlige user guide

pfh tak
Avatar billede anjensen1 Novice
08. november 2012 - 11:35 #1
nah glem bare det. den er sært placeret helt oppe under konsollen.
jeg fik mekanikeren til at vise det
Avatar billede anjensen1 Novice
08. november 2012 - 11:38 #2
nah glem bare det. den er sært placeret helt oppe under konsollen.
jeg fik mekanikeren til at vise det