Avatar billede esmark Praktikant
07. november 2012 - 15:33 Der er 6 kommentarer

Wiiflow til Wii

Hej

Jeg har læst om wiiflow som skulle kunne installeres på en Nintendo Wii således at man kan kopiere sine spil over på en harddisk og spille derfra. Ønsker dette fordi min søns spil har det med at blive ridset.

Nogle der ved hvordan man gør dette så jeg får en wiiflow kanal på wiien og hvordan man skaffer programmet ?
Avatar billede esmark Praktikant
07. november 2012 - 15:34 #1
- og/eller er der andre bedre løsninger ?
Avatar billede pretttyfly Praktikant
07. november 2012 - 19:07 #2
at hjælpe dig med dette ville være mod eksperten.dk´s regler da det du spørger om hjælp til er en form for pirat kopiering, jeg vil anbefale dig at lukke spørgsmålet igen ved at selv lægge et svar.

mvh.
Avatar billede esmark Praktikant
08. november 2012 - 08:13 #3
Pirat kopering ??  drejer sig bare om at lægge allerede købte spil på en harddisk for at beskytte indholdet... det er vist ganske lovligt da jeg selv er ejer ...
Avatar billede pretttyfly Praktikant
08. november 2012 - 10:02 #4
nej, du tænker på musik cd´er, hvad angår spil medier til konsoller må man ikke lave sådan et nummer.
Avatar billede esmark Praktikant
08. november 2012 - 16:33 #5
Nå ... men nogle der ved hvordan man kan gøre hvad man har brug for osv ?
Avatar billede esmark Praktikant
30. juli 2013 - 11:35 #6
lukker