Avatar billede BeJu Nybegynder
07. november 2012 - 20:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

blå skærm

Jeg arbejder med en pc'erer der lukker ned med blå skærm det jeg lige bemærker er at den tæller noget "physical memory" op inden den går tilbage og genstarter
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2012 - 07:43 #1
blue screen of death fejl ligger i Windows minimap

brug det her program til at vise hvad det er
der efter lader du Google søge efter løsning for dig

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

hent den som zip og pak den ud i en mappe du vælger
tryk på den og se hvad den finder

m.v.h
08. november 2012 - 10:25 #2
... Under hvilket Styresystem ?
Avatar billede BeJu Nybegynder
09. november 2012 - 18:31 #3
Har selv fundet fejlen det var graffik kortet der var stoppet omkring dens egen blæser og derved er den blevet over ophedet, og har derefter opgivet livet. Men vil lige noter mig Nirsoft det kan jo være en anden gang tak for foreslag