Avatar billede tobiassen Nybegynder
07. november 2012 - 21:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

App i iOS, W8/WP og Android.

Hej

Vi skal have udviklet en app der fungerer i disse tre platforme iOS, W8/WP og Android. Kravspecifikationen og designet på appen er bestemt og den skal stort set bare programmeres hurtigst muligt.
Det er vigtigt at den kan arbejde sammen på kryds og tværs af alle de 3 platformne og derfor søges en professionel udvikler til hele projektet, samt evt. opdateringer og fremtidige opgaver.
Vi tilbyder en fast pris for projektet og da applikationen er forholdsvis simpel, mener vi det er noget de fleste 'mainstream' programører kan lave til en fornuftig pris (4000-5000 kr).

Med venlig hilsen
Henrik og Mads
Avatar billede blankigen Nybegynder
07. november 2012 - 21:37 #1
Jeg antager, at de 4-5k er incl. moms ;-)
Avatar billede tobiassen Nybegynder
07. november 2012 - 22:23 #2
Jeps :)
Avatar billede blankigen Nybegynder
08. november 2012 - 08:49 #3
Jeg tvivler på, at der er nogen professionelle programmører som går efter jobs, hvor der kun er 5-10 timer (i hvert fal hvis man ikke kender kunden i forvejen). Umiddelbart vil jeg tror, at der skal være 40 timer i jobbet før det er attraktivt.
Avatar billede ecentralen Nybegynder
08. november 2012 - 09:33 #4
Yps, ovenstående er blot en kommentar - intet svar.
Avatar billede tobiassen Nybegynder
08. november 2012 - 18:45 #5
Jeg ved ikke hvor du får 5-10 timer fra? Det må være med en antagelse på en timeløn på 1000 kr?
Der er tale om flere timer, hvor mange er svært at sige for os, vi er ikke udviklere jo. Og som tidligere nævnt vil der evt. komme mere arbejde senere hen.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2012 - 08:43 #6
Jeg ved ikke hvad ideer i har med apps, om de skal i App store osv.
Men jeg er måske frisk og har også licens til at ligge apps op i Windows Marketplace.
Så hvis i vil vide mere om mig og evt. snakke om projekt kontakt mig på JoshMxRyder@gmail.com
Avatar billede tobiassen Nybegynder
19. november 2012 - 05:20 #7
lukket