Avatar billede ngr Praktikant
08. november 2012 - 21:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke bruge 'Kontaktpersoner' - Office 2010 - Windows 7

Når jeg klikker mig ind på 'Kontaktpersoner', er alt godt, og der ligger en masse grupper, mapper eller hvad de hedder med alle mine kontaktpersoner i.
Men når jeg vil skrive en ny mail og "Til" for at få kontaktpersoner frem, så kommer der en ny skærm frem, men ikke som før med mine mapper listet op, så jeg kan vælge den, jeg har brug for.
Der er et felt til søgning - og det kan ikke finde noget som helst.
Til højre for det står der 'Adressekartotek', og der er der en 'nedadpil', som åbner et rullepanel - uden noget indhold.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. november 2012 - 22:06 #1
kan du se dem nogen steder?
http://gratisupload.dk/vis_billede/687067/
Avatar billede ngr Praktikant
08. november 2012 - 22:16 #2
hvilke 'dem'?
Avatar billede ngr Praktikant
08. november 2012 - 22:19 #3
Avatar billede poko1 Ekspert
08. november 2012 - 22:25 #4
Hvis du ikke kan se dem nede i venstre hjørne under Kontakt personer! har du jo ikke importeret dem.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. november 2012 - 22:33 #5
Avatar billede ngr Praktikant
08. november 2012 - 22:36 #6
Avatar billede vejmand Juniormester
08. november 2012 - 23:04 #7
Måske du kan bruge noget her: http://support.microsoft.com/kb/287563/da
Avatar billede ngr Praktikant
26. december 2012 - 04:02 #8
Desværre ikke. Noget af det kan ikke lade sig gøre, andet giver ingen mening.
Men det er nok det sted, der burde findes en løsning, så tak for hjælpen. Og får jeg et svar til points
Mvh
Avatar billede vejmand Juniormester
26. december 2012 - 08:49 #9
Ok, kommer her......