Avatar billede danholt Nybegynder
09. november 2012 - 15:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Print fra hp til dymo label writer

Hejsa!

Jeg skal opsætte en hjemmeside så der er et tekst felt hvor man feks kan skrive et registrerings nummer på en bil og så når man trykker print så printer den 4 labels med reg. nr og HF på den ene HB på den anden VF på den 3. og VB på den 4.

Jeg er kørt helt fast jeg syntes jeg har prøvet alt og er på ingen måder god i java og kodning af sådan noget jeg håber virkelig på i kan hjælpe..

på forhånd tak mvh Daniel
Avatar billede arne_v Ekspert
09. november 2012 - 15:44 #1
Java?
Avatar billede danholt Nybegynder
09. november 2012 - 15:56 #2
Java script skal til har jeg læst mig til - det er måske ikke under java her ?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. november 2012 - 16:02 #3
Nej.

JavaScript har sin egen kategori.
Avatar billede danholt Nybegynder
09. november 2012 - 16:02 #4
Jeg skal have et tekst felt hvor jeg kan skrive feks AA11222 og så trykke print og så printer den automatisk 4 labels 1. med "AA11222 HB" 2. med "AA11222 HF" 3. med "AA11222 VF" og 4. med "AA11222 VB" det skal helst stå under hinanden da det smarte er man kun skal skrive reg. nr 1 gang og så gør den selv resten..

Hilsen Daniel
Avatar billede danholt Nybegynder
09. november 2012 - 16:08 #5
Har oprettet den rigtigt