Avatar billede danholt Nybegynder
09. november 2012 - 16:07 Der er 5 kommentarer

Print 4 labels ved tryk på en knap

Jeg har en dymo label writer 450 turbo

Jeg skal have et tekst felt hvor jeg kan skrive feks AA11222 og så trykke print og så printer den automatisk 4 labels 1. med "AA11222 HB" 2. med "AA11222 HF" 3. med "AA11222 VF" og 4. med "AA11222 VB" det skal helst stå under hinanden da det smarte er man kun skal skrive reg. nr 1 gang og så gør den selv resten..

Jeg er helt blank og har prøvet at rode lidt med det standard script jeg har fundet og det kan jeg ikke få til at virke da den kun vil printe en label jeg allerede har lavet..

håber i kan hjælpe på forhånd tak

mvh Daniel
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
09. november 2012 - 18:09 #1
hvad er det for noget kode du har allerede ?

og har du mulighed for ASP eller PHP på dit webhotel eller der hvor din kode ligger ?
Avatar billede danholt Nybegynder
09. november 2012 - 18:23 #2
Jeg kan ikke bruge den kode jeg har, har jeg fundet ud af :( jeg har mulighed for php jeg ved ikke om jeg har asp men har webhotel hos one.com så ved ikke om de gør..
Avatar billede danholt Nybegynder
09. november 2012 - 18:40 #3
<html>
  <head>
    <title>Dymo</title>
  </head>

  <body>
    <h1>Udskriv</h1>

    <form>
      <INPUT TYPE="BUTTON" NAME="PrintBtn" VALUE="Print Label" OnClick="PrintBtnClicked()">
    </form>

    <SCRIPT>
      function PrintBtnClicked()
      {
        var DymoAddIn, DymoLabel;
        DymoAddIn = new ActiveXObject('DYMO.DymoAddIn');
        DymoLabel = new ActiveXObject('DYMO.DymoLabels');

        if (DymoAddIn.Open('C:\\Documents and Settings\\All Users\\Documents\\DYMO Label\\Label Files\\Address (30252, 30320).LWL'))
        {
          DymoLabel.SetAddress(1, 'Pablo Martini1\nSAMPLE Corporation\n333 W. Fantasy World\nSantaland, NP 99999-9999');
          DymoAddIn.Print(1, true);
        }
        else if (DymoAddIn.Open('C:\\Program Files\\DYMO Label\\Label Files\\Address (30252, 30320).LWL'))
        {
          DymoLabel.SetAddress(1, 'Pablo Martini1\nSAMPLE Corporation\n333 W. Fantasy World\nSantaland, NP 99999-9999');
          DymoAddIn.Print(1, true);
        }
        else if (DymoAddIn.Open('C:\\Program Files\\Dymo Label\\Label Files\\Address  (30252, 30320).LWT'))
        {
          DymoLabel.SetAddress(1, 'Pablo Martini2\nSAMPLE Corporation\n333 W. Fantasy World\nSantaland, NP 99999-9999');
          DymoAddIn.Print(1, true);
        }
        else
          alert('Error: Label file Not Found!');
      }
    </SCRIPT>

    </body>
</html>
Avatar billede olebole Juniormester
09. november 2012 - 18:46 #4
<ole>

Du kan sætte det op i CSS og med JavaScript loade forskellige stylesheets afhængigt af, hvad brugeren taster ind. I CSS kan du angive bredder, højder, etc. i cm/mm, så det burde lade sig strikke sammen

/mvh
</bole>
Avatar billede danholt Nybegynder
09. november 2012 - 19:02 #5
Det lyder meget nemt - hvis man kan hitte ud af det :)etiketterne har størrelsen 41 X 89 og det skal som sagt se sådan ud:

    AA11222
      HB

    AA11222
      HF

    AA11222
      VF

    AA11222
      VB

og det eneste jeg kunne tænke mig man selv skal ændre er reg.nr så man hurtigt kan udskrive 4 stk labels til dæk