Avatar billede sverreq Praktikant
10. november 2012 - 14:02 Der er 2 kommentarer

Gmail husker adgangskode og password

Min svigermor vil gerne undgå, at gmail husker hendes brugernavn og adgangskode på computeren. det burde være ligetil, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at slå denne cookie fra.

brugernavn og kode huskes, også selv om der ikke er flueben i, at det skal huskes til næste gang. Jeg går ud fra, at hun på et tidspunkt er kommet til at sige 'ja tak', når programmet af egen kraft spørger, om det skal huskes til næste gang.

Problemet findes, når hun bruger google chrome (som hun ikke er logget på).

Kan nogen hjælpe mig med at slå 'hukommelsen' fra?
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
10. november 2012 - 14:14 #1
I Chrome:
Tyk på indstillinger og dernæst på "Vis avancerede indstillinger" og fjern fluebenet i "Tilbyd at gemme adgangskoder, som jeg indtaster på nettet under "Adgangskoder og formularer", hvor du også kan slette allerede gemte adgangskoder
Avatar billede jjbirk Nybegynder
10. november 2012 - 14:14 #2
Kør ccleaner, så sletter den hukommelsen