Avatar billede Nils Erik Jensen Juniormester
11. november 2012 - 16:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Download af Windows 8

Jeg har netop benyttet mig af Microsofts tilbud om en opgradering til Windows 8, og været igennem betalingsproceduren og download. Under den indledende installation viser det sig, at der er et par programmer der skal lukkes og i den forbindelse genstarter min pc. Efter genstarten fortsætter installationen ikke, og mit spørgsmål er derfor, hvor finder jeg den downloadede fil og kan jeg installerer fra den.

Mvh Nils Erik
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2012 - 17:19 #1
det skal være ISO før det dur  og vis der er åbn filer så kik i windows jobliste  Åbn Jobliste ved at højreklikke på proceslinjen og derefter klikke på Start jobliste

•Du kan også åbne Jobliste ved at trykke på Ctrl+Skift+Esc.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
11. november 2012 - 17:21 #2
Du har fået en email som kvittering for køb af Windows 8. I den er der et link hvor du kan hente installationen igen.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2012 - 17:40 #3
Når man bruger opgraderings tilbudet til win8 er det ikke en Iso, den kan man hente senere.
Man opgraderer via Opgradering asisistenten.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-8/upgrade-to-windows-8
Avatar billede Nils Erik Jensen Juniormester
11. november 2012 - 17:44 #4
Tak for det. Jeg fandt linket i mailen.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
11. november 2012 - 17:45 #5
Det var så lidt :)