Avatar billede Jokopol Nybegynder
13. november 2012 - 14:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skal have hjælp til at læse win7 energy-report

Min computer nægter at slumre og jeg kan ikke finde fejlen.

https://dl.dropbox.com/u/24640601/energy-report.html
Avatar billede Jokopol Nybegynder
13. november 2012 - 14:34 #1
PS. Jeg har dog fundet ud af at det kun sker jeg er tulsluttet hjemmegruppen, hvis jeg ikke er medlem af den, virker slumring fint.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. november 2012 - 14:54 #2
se på
Strømpolitik:Politik for 802.11-radiostrøm er maksimal ydeevne (tilsluttet)
Den aktuelle politik for strøm for 802.11-kompatible trådløse netværkskort er ikke konfigureret til at bruge strømbesparelsestilstande.

Kontrolpanel\Netværk og internet\Netværksforbindelser
Højreklik på dit trådløse lan-kort, vælg egenskaber - klik på konfigurer, sæt hak i 'tillad at komputeren slukker...'

så skulle den være der.
Avatar billede Jokopol Nybegynder
13. november 2012 - 15:08 #3
Ser ud til at du har ret, den vågnede ikke op. Tak, du kan ligge svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. november 2012 - 15:10 #4
ok