Avatar billede enerzie12 Nybegynder
16. november 2012 - 10:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan et bærbar grafikkort ikke udsende 120 hz signal? :s

Hej.

Jeg har en mm-vision NB3575, med et radeon HD7970M grafikkort. De siger at jeg (selvom jeg har dvi stik, display port, hdmi) ikke kan sende et 120 hz signal ud.

Nogen der har erfaringer, om det kan lade sig gøre? Og i så fald, hvordan indstiller jeg den til 120 hz?

Mvh.

Rasmus
Avatar billede RenRas Nybegynder
16. november 2012 - 11:36 #1
Ved ikke lige med det kort om det kan.

Det kræver porten også kan sende 120hz, Dual DVI samt Display port og HDMI ver. 1,4 kan sende 120hz igennem kabel.

VGA, Singel DVI samt HDMI 1,3 kan ikke :-)
Avatar billede enerzie12 Nybegynder
16. november 2012 - 12:00 #2
Jamen det medfølgende(til skærmen) dual stik, passer fint ind i min laptop. Hvordan kan jeg ellers tjekke de forskellige versioner?
Avatar billede RenRas Nybegynder
16. november 2012 - 14:10 #3
Hvis det er et Dual stik så skal det virke hvis din bærbare kan sende 120hz ud og der er jeg ikke sikker på om den kan det.

Kender blot til hvad for kabler det virker med og hvad for kabler det ikke virker med.

En Mac Book Pro fra 2009 kan sende ud med 120hz :-)
Avatar billede enerzie12 Nybegynder
17. januar 2013 - 09:41 #4
sd