Avatar billede f2f4 Novice
19. november 2012 - 19:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HP PhotoSmart 6510 (www..inkclub.com)

Jej har købt sort farve til ovenstående printer på www.inkclub.com, men det virker ikke )-:

Er der tjek på at farvepatronerne skal være orginale, eller hvad kan være galt?

De modtagne patroner (HP CN684) passer fint og 'giver masser af sort farve fra sig', men printeren opfatter blæk niveauet som lavt og ... virker ikke.

Eller ... er der noget inden i den der kan 'størkne til' eller ...!?

Tak for kommentarer!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. november 2012 - 22:49 #1
Du må tage kontakt til inkclub.com - har du ikke købt patronerne som originale HP, men som "kompatible", plejer det at være genbrugspatroner der skal "resettes" for at virke. Det burde være gjort af fabrikanten, men den kan vel smutte.
Og med formuleringen "Svarer til originalproduktet i kvalitet og antal udskrifter, med 3 års garanti.", bør den være OK.

Uanset hvad, er der en defekt ved et produkt, skal du reklamere over det - til butikken.
Avatar billede f2f4 Novice
18. januar 2013 - 08:08 #2
lukket