Avatar billede snedker1 Juniormester
20. november 2012 - 19:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

rip cd til wav

Hej
Har pt problemer med mit nye Nero 12 , jeg bruger det til at rippe mine cd´er til min nas . bruger wav format og programmet går via gracenote og finder alle oplysninger på cd´en og Nero laver selv en mappe med titel og kunstner og så lægges alle numre ind i rækkefølge og i wav format.Nu virker gracenote ikke ret godt på den nye Nero .... den skriver tit ukendt kunstner og ukendt titel/sange .... og det er ikke fordi de ikke ligger i gracenote ... det virker bare ikke ordentligt.
Findes der andre programmer der kan det samme ? er det gratis er det fint ... men købeprogrammer er også ok
Avatar billede Blueeyez Mester
20. november 2012 - 20:50 #1
Freerip, du kan bruge gratis version hvis du vil, har selv PRO udgaven og dette program har rippet cder hvor mange andre gratis/opensource programmer har givet op...
Avatar billede snedker1 Juniormester
20. november 2012 - 22:09 #2
Hej
Blueeyez
send mig lige et link til pointgivning som jeg kan acceptere.
Freerip virker fint for mig .... Tak
Avatar billede Blueeyez Mester
20. november 2012 - 22:15 #3
Får du her :)