Avatar billede oleolesen65 Nybegynder
23. november 2012 - 17:27 Der er 5 kommentarer

Windows Media Player

Efter opdatering af musikbiblioteket i WMP forsvinder det igen når programmet lukkes. Ved start af Pc og WMP kommer en besked om at der ingen numre er i musikbiblioteket.
Jeg kører Windovs 8 Pro på en Medion PC med Intel Quad Core 2,33 ghz, 8 GB ram, 64 bit.
Problemet var også før opgradering fra Windows 7.
Det kan iøvrigt bemærkes at jeg har over en TB musikfiler mest mp3 i god kvalitet.
Hvad gør jeg.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. november 2012 - 19:37 #1
prøv, om fx http://winamp.com laver samme fejl.
Men ellers så skulle du have haft det repareret før opgraderingen (opgraderinger arver fejl, og er derfor ikke helt 100% smarte)
Avatar billede oleolesen65 Nybegynder
29. november 2012 - 12:46 #2
Det er kun WMP der ikke opdaterer. Er der mon en øvre grænse for hvad Windows kan håndtere?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. november 2012 - 09:00 #3
der må åbenbart være en grænse - med win8 pro kan du lige nu hente mediacenter gratis - prøv, om det hjælper på wmp. Ellers må du klare dig med winamp.
Avatar billede oleolesen65 Nybegynder
30. november 2012 - 16:06 #4
Har klaret problemet. Brugte et program der hed -Fix WMP Utility- og opdaterede i etaper og lavede back up med jævne mellemrum.
Avatar billede oleolesen65 Nybegynder
07. januar 2013 - 22:27 #5
Har klaret det. Delte nmusikfilerne op i kategorier og søgte på hver enkelt kategori. Det lykkedes. WMP kan åbenbart ikke håndtere store musikmængder af gangen.