Avatar billede jackie18 Juniormester
28. november 2012 - 18:15 Der er 2 kommentarer

frigøre plads på drev d

Hejsa jeg synes har problemer med frigøre plads på min drev D hvor der er ialt 297 GB, der ligger HDDRECOVERY og Windows imagebackup som jeg ved ikke skal fjerne..

Desuden fortæller min bærbar pc at jeg skal frigøre plads for sikkerhedskopi fordi der kun er 2,79 mb tilbage.

Har udover det en Drev c på 297 GB og Rest 168 GB men kan heller ikke flytte dem derhen til, synes det er lidt mærkeligt..

Nogen som har en tip eller ide hvad jeg kan fortage mig.

PÅ forhånd tak.
Avatar billede jackie18 Juniormester
28. november 2012 - 18:41 #1
HEj igen.

Rette sagt selvom flytter nogle filer fra Drev D til C så syntes jeg ikke der bliver frigjort noget plads.
Avatar billede jackie18 Juniormester
29. november 2012 - 19:33 #2
INgen som kan hjælpe.????