Avatar billede Essendrup Nybegynder
02. december 2012 - 14:58 Der er 2 kommentarer

MAPI fejl ved afsendes af mail fra regnskabsprogram

Jeg har fået ny computer og har indstalleret windows live mail, som på den gamle computer, nu kan jeg bare ikke sende faktura pr. mail fra mit regnskabsprogram, den skriver

Afsendelsen blev afbrud bruger
email programmet er ikke MAPI kompatibelt
MAPI-server er ikke aktiv selv om emailprogrammet er startet..

Nogen der har en løsning på det..?

På forhånd tak
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. december 2012 - 15:08 #1
Nu skriver du intet om hvilket regnskabsprogram, Windows eller Live Mail version du anvender, men et forsøg kunne være at du skal installere Outlook på maskinen og benytte dette som standard email program.

/JP
Avatar billede Essendrup Nybegynder
02. december 2012 - 15:31 #2
SÅDAN.. Det var bare et super bud - Nu funger det.. Tusind tak for hjælpen..  Smid et svar så får du dine point..:-)