Avatar billede nk905 Nybegynder
04. december 2012 - 14:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværkskort til bærbar

Hej!

Mine forældre har købt en Pavilion g6 2220-so og jeg ville gerne have at man kan køre intel Widi på computeren, men der sidder et netværkskort, som ikke er lavet af Intel i computeren (vist Realtek). Jeg ville spørge om netværkskortet Intel Centrino Ultimate-N 6300 ville passe ind? Og er størrelsen den "rigtige" til en bærbar?

Mvh

NK
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2012 - 22:39 #1
Når man ser på billeder af netkortene synes jeg at Realteck kortet ser ud til at være fysisk større.
Og i en bærbar der sidder de så vidt jeg husker skruet fast. Så hvis kortet passer i stikket, så vil det ikke kunne skrues fast.
Men jeg er ikke 100% sikker i min sag, så andre må gerne byde ind.
Hvad hedder kortet mere nøjagtigt?
Du kan se det i enhedshåndteringen
Avatar billede nk905 Nybegynder
10. december 2012 - 10:46 #2
Hej!

Det har vist sig at være ret nemt at skifte netkort, så vi har bestilt Intel Centrino Advanced-N 6235...Så nu håber jeg at det kan bruges:)

Tak for hjælpen! Skriv for point!

Mvh

Nikolaj
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2012 - 15:47 #3
Velbekomme, og her er et svar.