Avatar billede EPMAN Nybegynder
05. december 2012 - 08:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PC gået ned

Hej.

Jeg har en Medion stationær pc, som sådan set har fungeret godt de første par år.

I går skete det så pludseligt at computeren gik i sort. Jeg prøvede at starte den op igen, og den gik selv ind i det billede, hvor jeg kunne vælge at starte den op og lave rep. af systemet. Dette medførte, at den stod natten over, med et hvidt billede. Nu er der dog gået mange timer og jeg har slukket den igen.

Spørgsmålet er hvad jeg gør når det ikke kan lade sig gøre at lave den rep. af systemet?

Har også prøvet at starte den i fejl sikret og sidste kendte konf. med sammme resultat med den hvide skærm, som jeg tror må være et Medion fenomen:)
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2012 - 08:59 #1
kunne være dit grafikkort men det kan være meget andet

tag alt strøm fra
rør en jordbunden radiator
tag grafikkort ud
tag batteri på bund kort et pat minutter - hvis du gider vente så 5 minutter men et sted derimellem

sæt det hele mi igen
starter den op så gå i bios og save

kommer der ikke billede på er det muligvis kortet

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2012 - 09:08 #2
men ud over det så prøv at tage harddisken fra starter den så op med billede på er det den
gå metodisk frem med så lidt isat fra start som muligt og sæt det til en efter en

m.v.h
Avatar billede EPMAN Nybegynder
05. december 2012 - 18:10 #3
Ok jeg glemte måske lige at skrive, at jeg ikke ved så meget om det der er inde i computeren, ej heller programmer, men hvis du kan give mig et hint om hvordan jeg tager de ting ud så prøver jeg:)
Avatar billede EPMAN Nybegynder
20. december 2012 - 10:49 #5
ok det prøver jeg
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2012 - 11:36 #6
ok
Avatar billede EPMAN Nybegynder
19. februar 2013 - 09:28 #7
ok
Avatar billede EPMAN Nybegynder
19. februar 2013 - 09:28 #8
ok
Avatar billede EPMAN Nybegynder
19. februar 2013 - 09:29 #9
ok
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2013 - 11:16 #10
nu har du lagt 4 svar så må det vel være nok epman
Avatar billede EPMAN Nybegynder
19. februar 2013 - 11:22 #11
Jeg prøvede bare at få lukket tråden, men det er åbenbart ikke så nemt...:)
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2013 - 11:35 #12
den du vil give point markerer du og accepterer så er spørgsmålet lukket
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2013 - 13:39 #13
det lykkedes da

m.v.h