Sonos lydsystem problemer med opsætning.
Hej med jer.Jeg søger noget hjælp omkring opsætningen af mit nye Sonos play5 lydsystem + bridge. I princippet burde det være ganske enkelt, men det har vist sig at være utroligt besværligt. Jeg kan sagtens få kontakt til både min play5 og min bridge gennem den installerede controller på pcen, men her stopper det hele så også jeg får en fejlkode (1101) og den fortæller mig at nogen af mine sonos produkter skal opdateres. men dette er ikke muligt.. jeg har søgt efter svar på sonos.com og bla. fundet en liste derinde med modem/routere der evt. kan konflikte. her står min router på listen som er en Cisco Epc3925. Men tænker umiddelbart det ikke kan være rigtigt man skal ud og investere i en ny router fordi der er et enkelt problem med min?! Håber der er nogen der kan komme med nogen gode input. skal måske lige nævnes at jeg benytter Win7 home premium og at jeg får samme fejl når jeg prøver at opnå forbindelse til sonos produkterne via min iphone. Håber der er nogen der kan hjælpe lidt.
Mvh. Brian.
